Kompetencer
Forretningsforståelse:
Gennem en løbende analyse af virksomhedens situation, er jeg i stand til at træffe beslutninger hurtigt og præcist. Jeg sikrer mig altid et højt informationsniveau, og er på den baggrund i stand til at håndtere og eksekvere på mange samtidige informationer. Jeg kan sætte mig i kundernes sted og stille kritiske spørgsmål til virksomhedens processer og produkter. Dette medfører en indsigt, der er afgørende i forhold til produkt- og forretningsudvikling. Min indsigt i værdikæder og deres relationer styrker min forretningsforståelse og sikrer, at jeg har mulighed for at forstå og optimere virksomhedens drift.
Digital:
Jeg har gennem næsten 10 år opbygget stærke kompetencer inden for digital forståelse, både i relation til digitale produkter, deres udtryk og brugere, det gælder både på web og app. I relation til digital markedsføring har jeg en stærk forståelse af sociale medier, SEM/SEO, display og affiliate. Mine kompetence er i relation til markedsføring i høj grad strategisk frem for hands on.
IT:
Jeg har gennem næsten 10 år opbygget en stærk forståelse af IT projekter og processer, hvilket gør mig i stand til at give en meget præcist brief i samarbejde med virksomhedens interne og eksterne IT ressourcer. Jeg har en god forståelse af arkitekturen og de muligheder og begrænsninger, dette giver i de enkelte systemer. Min erfaring med opbygning af IT systemer er stærkt strategisk, og min tilgang er brugeroplevelsen frem for den tekniske begrænsning.
Markedsføring:
Jeg er stærk og bred markedsføringsforståelse, dels gennem hands-on erfaring med mange af markedsføringsfagets discipliner, og dels gennem strategisk anvendelse af de forskellige redskaber. Det betyder at jeg i min kommunikation med specialister og bureauer, kan give et skarp brief. Min tilgang til markedsføring er datadrevet, og jeg er stærk på opstilling af KPI’er og opfølgning på disse. Jeg har over de sidste 8 år skabt mere end 200.000 kunderelationer i primært B2C markedet gennem mine markedsføringsaktiviteter.
Ledelse:
Jeg vil betegne mig selv som en leder, der agerer coachende og arbejder anerkendende for at udvikle medarbejdernes egne særlige kompetencer for derigennem at opnå den bedst mulige performance. Mit personlige engagement i såvel opgaven som medarbejderen, smitter af på medarbejderne. Som leder stiller jeg store krav til mine medarbejdere, jeg viser stor tillid til den enkelte og forventer de kan løfte den opgave de har påtaget sig. Jeg lægger vægt på at skabe en reflektion hos medarbejderen om hvorfor de udføre de enkelte opgave, og hvilken betydning den enkelte opgave har for det samlede resultat, for at skabe et større engagement hos den enkelte medarbejder.
Relationer:
Jeg er en stærk relations skaber, der i mit møde med kunder og samarbejdspartnere skaber stærke relationer. Dette gælder både i salg og indkøbs relationer. Min åbne, ærlige og positive tilgang til andre mennesker, understøtter mine relationer, og brænder for det jeg arbejder med og det er smittende i forhold til mine relationer .